Thursday 28 June 2012

Tetap dalam ingatan...

Posted by Faeeqah Auji at 21:10
Assalamualaikum...

Masa otw nak balik rumah tadi Afifi call and gitau berita yang menyedihkan.. Al-Fatihah buat Suraya Harun.. Baru bertanyakan khabar arwah pada teman rapat arwah 2 3 hari lepas.. Diaorang yang gitau arwah sakit jantung, sebelum ni serius tak tau, pernah nampak arwah ada post thanks pada yang mendoakan dia and risaukan dia, tapi tak sangka arwah sakit jantung coz arwah nampak sihat sebelum ni.. Agak rapat ngan arwah.. betul2 terkejut dan sedih sangat.. teringat kenangan kami semasa hayatnya masih ada..

Masa tu aku part 1 and arwah lak pra perdagangan.. tapi kami sebaya..kami satu blok and 1 level.. arwah selalu datang lepak bilik sembang2..bercerita.. arwah kerap datang gak coz ada kawan dia yang duduk dekat ngan bilik aku.. dia comel, periang, lawak, tak pernah bagi sakit hati kawan2 dan pada aku arwah memang baik.. Senang nak rapat ngan dia.. Rindu sangat :'(

Bila aku part 2 jumpa dia lagi..seronok sangat..bila tanya dapat course apa arwah jawab "Aku junior hang la Auji".. Masa arwah part 2 lak batch dia kena wat teater.. arwah and syikin, kawan yang muda setahun ajak datang.. Aku pun pergi tengok dia berlakon, ingat sangat part dia bawak kertas bertulis sambil sebut "round 1!" ..comel sangat.. Tiap2 kali jumpa and tegur arwah, dia sentiasa nampak ceria..nampak sihat..betul2 tak sangka.. Mungkin ALLAH lebih sayangkan dia...

Aku memang pernah rapat ngan dia, memang sedih.. nangis.. tapi tak baik meratap.. Semoga dia tenang di sana.. Aku online fb kejap then off.. tak sanggup lama2.. amek masa recover.. then baru leh online then update apa yang aku rasa sekarang.. semua kenangan bersama arwah, aku takkan lupa..


Dalam kenangan...

"Su.. aku ingat lagi dulu aku panggil hang tabby tubby coz tu nama fb hang dulu.. Kenangan kita, aku takkan lupa.. Aku doakan semoga hang tenang di sana.. Amin~"

28/6/2012
10.00 a.m.
Khamis

Al-Fatihah...


4 comments:

Anonymous said...

al-fatihah buat arwah su ni kan...walaupun shu xrapat n kurang mengenalinya tapi ttp terasa sbb dy satu batch nan arwah kan...pernah beberapa kali terserempak nan arwah n dia mmg seowg yg sgt ceria n cute...btw,semoga rohnya ditempatkan dalam kalangan yang beriman...amin...

Faeeqah Auji on 29 June 2012 at 06:11 said...

ye..dia memang ceria n cute.. :) amin~

Anonymous said...

auji jgn sedih2 taw...

Faeeqah Auji on 3 July 2012 at 09:41 said...

ha..thanks shu.. :')

Post a Comment

 

Faeeqah Auji Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos