Friday 8 June 2012

Balik Melbourne :p

Posted by Faeeqah Auji at 22:17
Assalamualaikum...

Esok aku nak bertolak balik Melbourne dah..Melbourne??bila lak belajaq oversea ni??hahaa..actually tu nama panggilan merbok..saja nak fefeeling oversea sikit..

Esok nak balik dah..tapi japgi baru nak kuar beli barang keperluan segala..ape pon tak packing lagi..Aku memang jenis last minute ye..hahaa..kelas hari ahad pon start kul 11..nak balik hari ahad pon bole ni..muahahaa..tapi dah janji ngan member nak balik esok..janji mesti ditepati :p


My timetable

Ni sebenarnya bf aku wat special untuk aku..Tapi dah jadi tak special dah coz semua amek yang ni sebab lawa lagi dari yang pertama dia watkan untuk group kelas aku..

Yang pertama tu kaler pucat je..Ingat dah post jadual bawah ni kat group dua kali..orang takkan tengok jadual atas ni..afifi pun silap jugak coz pi upload kat album yang friends semua leh view..

Takpe la..SHARING IS CARING :)



Yang ni jadual first tu..



Then dia watkan lain..but still suka yang kedua tu..hmm..takpe la..thanks coz susah payah watkan ye afifi
Really appreciate it :)




Alhamdulillah..jadual pun tak padat sangat..hope dapat dekan sem ni..Amin~

Ok la..have a good day :)

0 comments:

Post a Comment

 

Faeeqah Auji Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos