Wednesday 19 December 2012

My life

Posted by Faeeqah Auji at 00:09
Assalamualaikum..

Semalam pegi AGM informa. Oleh sebab aku dah last sem. kitaorang ade tradisi yang senior kena jumpa ngan junior. Jadi malam tu jumpa diaorang sembang2. Group aku bagus2 je.. Tanya sal assignment. selalu score subjek ape.. sampai aku pon malu nak jawab ha.. hehe :p Pastu balik lapa gile singgah la makan ngan kawan-kawan aku kat pea' char keow teow.. order le nasi goreng sotong ngan carrot susu. tapi aku heran.. dah minum carrot susu selalu pon cam susah je ha nak berak buang air besar ngan selesanye. Aku salah makan ke? Ke aku minum teh banyak sangat? Aku dah la meng IDAM kan perut kerempeng je.. xmau boroi2.. tapi ni cam angin ha.. comel je perut aku. tu pon ramai tegur makin kurus.  kembang jap.. ngee.. ok la nak layan anime kesayangan kaichou wa maid sama.. rindu usui takumi ku.. lalalaa~

daa :D

0 comments:

Post a Comment

 

Faeeqah Auji Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos