Monday 17 December 2012

Takde motif -_-

Posted by Faeeqah Auji at 16:00
Assalamualaikum...

Kelas dah 3 minggu and aku dah masuk final semester. Rasa-rasa blog aku ni dah ade sarang lelabah ha.. lama gile tak update. Hmm.. Sem ni macam busy cikit, mana nak pegi trip lagi ape lagi.. duit pulak tu. hadoi la.. mana aku nak cekau duit neh??hukhuk :'( duit pt ade la cikit lagi. tapi kena beli buku tu la ape la.. aku ni dah la boros. rambang mata je nampak benda leklok.. Aku kena kawal demi masa depanku.. chewah~ poyo je :p Oh ye, aku dah tukar kelas, saja nak tuka angin.. hehe.. 3minggu kelas okey je, dah da keje da.. lagi pulak sem ni belaja ENT kena wat semua persiapan awal2.. dah la final pon ade kan. So, meme takle goyang kaki juga tangan. Ok la, pukul 5 ade kelas.. bubye

XOXO A :p

0 comments:

Post a Comment

 

Faeeqah Auji Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos